Facebook Youtube Twitter Blogger Google+ Flickr LinkedIn

|  úvod  |  novinky  |  profil firmy  |  reference  |  technologie  |  podpora  |  objednávka  |  kontakt  |

 

serverovnaTechnická podpora webhostingu

Pouze pro zákazníky firmy MULTIMEDIA ACTIVITY

Webhosting je realizován u společnosti WEDOS.

INFOBOX - aktuální zprávy a bezpečnostní varování:

Právě probíhá postupné automatické zabezpečování CZ domén funkcí DNSSEC

19.10.2016

Na emailové notifikace "Oznámení změn / Notification of changes" od CZ NIC není třeba reagovat. O vše se postaráme my.

V vaší domény jsme zahájili automatické nastavení DNSSEC. Akce bude dokončena co nejdříve v závisloti na nastavení DNS vaší domény.
Jde o plošné nastavení DNSSEC u CZ domén.

K tomuto kroku jsme se rozhodli hlavně v zájmu Vás, jako našeho zákazníka, a to vzhledem k množícím se bezpečnostním incidentům na internetu.

Celý proces automatické aktivace u CZ domén probíhá průběžně od poloviny října. Aktivace DNSSEC u vaší CZ domény proběhne bez jakéhokoli výpadku a bez nutnosti spolupráce z Vaší strany. O vše se postaráme my. Na služby u nás to nebude mít žádný vliv.

Po úspěšním nastavení DNSSEC zabezpečení vám přijde informační e-mail od správce CZ domény CZ.NIC. Není třeba na něj reagovat.

Využijte WEDOS disk 5 GB zdarma

17.03.2016

Ke každému webhostingu NoLimit automaticky získáváte službu WEDOS disk zdarma, kterou můžete využít například pro zálohování. Velikost WEDOS disku zdarma je 5 GB u služby NoLimit. Máte-li o WEDOS disk zdarma zájem kontaktujte nás.

Vytvořte si vlastní pravidla pro emailové schránky

16.03.2016

Díky přechodu na nový mailserver, Vám již nyní nabízíme první z mnoha rozšíření, které plánujeme. V rozhraní RoundCube si můžete vytvořit vlastní whitelist (seznam chtěných) a blacklist (seznam nechtěných) pro příchozí poštu.

Co lze přidat na whitelist/blacklist?

  • celou e-mailovou adresu
  • doménu libovolné úrovně (například nějaké.něco.com, něco.com, com)
  • IP adresu nebo IP CIDR rozsah (např.: 1.2.3.4, 1.2.3.0/24, 8.8.0.0/15 atd.)

Whitelist/blacklist může platit pro konkrétní e-mailovou schránku (anebo celou službu kontaktujte nás).

I stávající hostingy na novém mailovém serveru

Od 26.01.2016 byla zahájena automatická migrace u všech stávajících webhostingů na nový mailserver. Nový mailserver poskytuje vyšší míru zabezpečení, spolehlivosti, rychlosti a dostupnosti. Všechna komunikace bude probíhat už jen šifrovaně. Pokud nelze maily přijmout bude nutné u všech nastavení mailů zapnout šifrovanou komunikaci viz návod.

Nový mailserver - spuštění do ostrého provozu

01.09.2015

Od dnešního dne mají všechny nově zřízené služby webhostingu e-maily na novém řešení.

V následujících měsících proběhne kompletní migrace všech stávajících webhostingových služeb na nový poštovní systém a staré e-mailové servery Icewarp budou zrušeny.

Při migraci dojde k přenosu domény a schránek (včetně nastavení a  obsahu) na nový poštovní systém. Ze strany uživatele bude nutné pouze nastavit, případně přenést filtry příchozí pošty.

Migrace e-mailů do nového poštovního systému

Připojení do nových schránek

K e-mailům, stejně jako doposud, nabízíme webmailové rozhraní Roundcube na adrese https://wmail.wedos.net/. V tomto rozhraní si můžete nejen přečíst vaše e-maily, lze zde ale také změnit heslo ke schránce a nastavovat filtry příchozí pošty.

Pro připojení pomocí poštovních klientů v počítači či v telefonu postupujte dle těchto návodů:

https://kb.wedos.com/emaily/mozilla-thunderbird.html

https://kb.wedos.com/emaily/outlook-2007-2010.html

K novému poštovnímu systému se lze přihlásit pouze pomocí šifrovaného spojeníautentizační metodou PLAIN nebo LOGIN. Pokud jste pro připojení používali adresy serveru přidělené k vašemu webhostingu (imap/pop3/smtp-1234.m34.wedos.net), nebude potřeba je měnit - po migraci budou směřovat na nový mailserver.

Více informací zde >>>

*****

Varování před neznámými maily

01.01.2015

Důrazně varujeme před otevíráním příloh v mailech od neznámých odesilatelů, v mailech psaných špatnou češtinou. Otevřením přílohy se většinou spustí škodlivý program tzv. vir.

Dále varujeme před vyplňováním jakýchkoliv přihlašovacích údajů, ke kterým vás vybízejí odkazy v mailech od neznámých odesilatelů nebo bank, vetšinou se špatnou češtinou, že se jedná o potvrzení aktualizace, nového certifikátu a jiných promyšlených výzev. Jedná se o vylákání přihlašovacích údajů na falešné stránce, která vypadá skoro stejně jako stránka, na které jste zvyklý se přihlašovat.

-----

UPOZORNĚNÍ rozesílaný SPAM, který obsahuje trojského koně (vir)

29.04.2014

Od pondělního (28.04.2014) rána jsou po celé ČR rozesílané spamy z ruských serverů a jako odesílatel jsou nastaveny různé české domény (a to i včetně domén našich zákazníků).

Zneužití domén v podobných případech se nedá zabránit a nemá to nic společného s našimi servery nebo zákaznickými doménami, které u nás hostují.

Předmět zprávy začíná: "Výše pohledávky na vašem účtu" a zpráva vždy obsahuje informace o nějakém neurčitém dluhu vůči nějaké neurčité bance... Zprávy obsahují přílohu .zip, která obsahuje trojského koně (vir) v souboru.

Doporučujeme všem klientům, aby tyto zprávy smazali a neotvírali přílohu!

-----

Česká spořitelna o tomto informuje:

Upozornění na nový phishingový útok

Datum vystavení: 29.4.2014

Vážení klienti,
rádi bychom Vás upozornili na další podobu podvodného emailu (tzv. phishingu), který jsme v posledních dnech zaznamenali. Zpráva vyzývá příjemce k úhradě dlužné částky, která vznikla v důsledku využívání bankovního produktu. V jednotlivých emailech se liší identifikační číslo i dlužná částka, zprávy jsou rozesílány pod různými jmény a z různých emailových adres. Zpráva obsahuje množství gramatických chyb a překlepů, nemá ani hlavičku žádného finančního ústavu. Důrazně varujeme před otevíráním přílohy a jakoukoliv reakcí na tento email. Příloha je infikovaná trojským koněm.
Žádné takové zprávy klientům nerozesíláme a prostřednictvím emailu takovéto záležitosti neřešíme. Prostřednictvím emailu ani nepožadujeme žádné bezpečnostní údaje.
Věnujte proto zvýšenou pozornost emailovým zprávám, které dostáváte, především pak přílohám a aktivním odkazům, které tyto zprávy obsahují. Pokud máte podezření, že jste takový email obdrželi, neotvírejte jeho přílohy ani neklikejte na aktivní odkaz a ihned kontaktujte Klientskou linku České spořitelny na bezplatném telefonním čísle 800 207 207.
Pokud budete dodržovat zásady bezpečného používání internetbankingu, minimalizujete tak možnost zneužití vašich finančních prostředků.

Česká spořitelna

 

Níže uvedená nastavení používejte pro nastavení mailů na svém PC

aktualizováno 05.09.2016

Nastavení e-mailů v PC:

Jděte do nastavení účtu ve svém mailovacím programu.

Servery příchozí a odchozí pošty musí být v následujícím tvaru:

IMAP(S) imap-????.m??.wedos.net
POP3(S) pop-????.m??.wedos.net
SMTP(S) smtp-????.m??.wedos.net

? - místo červených otazníků doplňte unikátní čísla pro váš hosting obdržené s přihlašovacími údaji. Obdrželi jste od nás společně s přihlašovacími údaji nebo Vám je rádi znovu sdělíme. Volejte nebo mailujte viz Hotline kontakt na konci stránky.

Při příjmu (IMAP či POP3) i odesílání (SMTP) e-mailů je vyžadována autorizace, musíte tedy vždy jako přihlašovací jméno použít e-mailovou adresu a dále heslo, které vám bylo přiděleno, nebo které si nastavíte. Bez toho není možné zprávy přijímat ani odesílat.

Dále je nutné nastavit pouze šifrované spojení:

Připojení pro příjem pošty protokolem IMAP: (maily zůstávají na serveru)
server: imap-????.m??.wedos.net
šifrované spojení STARTTLS: port 143
nebo šifrované spojení SSL/TLS: port 993
přenos hesla: PLAIN nebo LOGIN

Připojení pro příjem pošty protokolem POP3: (maily stahujete do svého PC)
server: pop-????.m??.wedos.net
šifrované spojení STARTTLS: port 110
nebo šifrované spojení SSL/TLS: port 995
přenos hesla: PLAIN nebo LOGIN

Připojení pro odesílání pošty (SMTP):
server: smtp-????.m??.wedos.net
šifrované spojení STARTTLS: port 25 nebo port 587
nebo šifrované spojení SSL/TLS port 465
přenos hesla: PLAIN nebo LOGIN

Upozornění: různé mailovací programy vyžadují různé nastavení, vyzkoušejte oba druhy nastavení šifrovaného spojení.

Upozornění:

  1. Jestliže je nastavení správné a stále se nemůžete přihlásit, je možné, že z důvodu neúspěšného opakovaného přihlášení je Vaše IP adresa na 30 min zablokována. V takovém případě zkuste přihlášení později.
  2. Úspěšným přihlášením do emailové schránky přes webové rozhraní se ujistíte, že máte správné přihlašovací údaje.

Automatické odpovědi

Jak si nastavím automatickou odpověď v době nepřítomnosti? např.: Dovolená - jsem mimo kancelář.
Postupujte dle tohoto návodu.

Návody na nastavení poštovních programů:

Webové e-mailové rozhraní:

https://wmail.wedos.net/
Uživatel: "celá Vaše e-mailová adresa"
Heslo: "heslo k e-mailu"

Tip: Úspěšným přihlášením do schránky přes webové rozhraní se ujistíte, že máte správné přihlašovací údaje.

Znalostní báze - hlavní nápověda WEDOS

kb.wedos.com

Hotline:

Pouze pro zákazníky firmy MULTIMEDIA ACTIVITY!

MULTIMEDIA ACTIVITY – Jiří Beroušek
mob.: 724 222 796
tel.: 371 580 011 (08.00 - 12.00 13.00 - 16.00 hod.)
e-mail: berousek@multimedia-activity.cz

 

Poslední kontrola a aktualizace stránky 15.02.2017

 

Nahoru